Høst og ultralyd

I Mulungwishi, Metodistkirkens uddannelsescenter og klinik, i D. R. Congo, mangler fødeklinikken en ultralydsscanner. Sådan en kan gøre en kæmpe forskel i sær i omsorgen for gravide og fødende kvinder fra hele nærområdet. Jerusalemskirken har ambition om at indsamle de nødvendige midler til at købe en scanner og sende en læge på kursus i at bruge den.

Ved høst- og missionsgudstjenesten d. 22. oktober beder vi derfor om en gavmild gave til dette vigtige projekt.

Medbring meget gerne grøntsager til pyntning af kirken og til bortauktionering efter gudstjenesten. Der vil også være en bod med hjemmelave marmelade og husflid.

Udgivet