Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Pilgrimsvandring

4. marts 2023 kl. 10:00 15:00

Helsingør til Gurre. Lørdag 4. marts går vi hele vejen til Esrum kloster 13 km ad gode stier og veje. Vi mødes lørdag 4. marts kl. 10.10 ved P plads ved Gurrehus slots ruin på Gurrevej.

Bus 390 R går fra Helsingør kl. 09.28  til ved Gurre slots ruin. Fra Gurre stoppested, gå derfra  kort vej til P plads. Den samme bus kører retur til Helsingør minuttal: ;51

Der vil være tale om en social og åndelig/spirituel tur, hvor der undervejs vil være refleksionstid i tavshed og korte refleksioner undervejs til at lede samtaler og tanker på vej.

Du medbringer selv din mad og drikke. Forventet afslutning midt på eftermiddagen.

Jørgen Thaarup vil lede turen. Samkørsel i bil kan arrangeres via Facebook, gruppe: Jerusalemskirken, event , eller kontakt til Carsten Bjerno på 21371002

Buen Camino er den hilsen pilgrimmene hilser hinanden med så – Buen camino. Vi ses i vejret.

Pilgrimsvandring foråret 2023 etape 3 og 4

Lørdag 22.4 kl 10 til ca 16. Leder Jørgen Thaarup. Sted. Følg med i nyhedsbrev hjemmeside www.Jerusalemskirken.dk og facebook side og gruppe.

Lørdag 13.5 kl 10 til ca. 16. Leder Carsten Bjerno.