Støt Jerusalemskirken

Kære medlemmer og venner af Jerusalemskirken.

Som frikirke er vi helt afhængige af frivillige bidrag. Hvis du ikke allerede giver noget i dag, vil vi opfordre dig til at begynde. Som et pejlemærke for, hvor meget du mindst bør betale, anbefaler menighedsrådet 500,- kr om måneden. Pensionister og studerende kan betale mindre.

Bank konto nr. 4180 – 4360214079 MobilePay 50549

I forhold til SKAT, er der flere muligheder for at du kan få fradrag: Bidrag over 16.300 kr. årligt Du kan have en ”Forpligtelseserklæring”, hvor du binder dig til at betale et fast beløb eller et beløb afhængig af din indkomst. Aftalen løber i 10 år. Du kan få en aftale, ved at henvende dig til kassereren, som også kan vejlede dig ift. hvilken ordning, der passer dig bedst. Kassereren indberetter dit årlige bidrag til SKAT, så du kan fradrage det i din skattepligtige indkomst. Dette gælder bidrag op til 16.300 kr. årligt. Hvis du altså indbetaler op til 16.300 kr., kan du få fradrag for dette beløb.

Du skal markere dit bidrag tydeligt med navn eller medlemsnummer, så kassereren kan indberette beløbet til SKAT. Indbetaling kan ske både ved kuverter til indsamliger i kirken, MobilePay eller bankoverførsel. Vigtigt: beløbet skal være indbetalt inden nytår for at kunne fradrages. Du er velkommen til at kontakte kasserer, Beatrice Wittlinger for nærmere oplysninger. Du kan også kontakte Beatrice for oplysninger om hvor meget du har betalt i år.

Menighedens kasserer: Beatrice Wittlinger tlf. 35109065. E-mail: beatricewittlinger@gmail.com.

På finansudvalgets vegne
Mads Kamp Hansen